UAE Mystery Shopper: Att ge kunderna makt och förbättra serviceupplevelsen
Ansökan Mystery Shopper i Förenade Arabemiraten, utvecklad av Emirates Government Services Excellence Program (EGSEP), är ett kraftfullt verktyg som syftar till att stärka kunderna och förbättra serviceupplevelsen i Förenade Arabemiraten. Tillgänglig på 8 språk, inklusive arabiska, engelska, urdu, hindi, spanska, kinesiska, franska och ryska, tillgodoser denna app behoven hos kunder från olika nationaliteter.
Med UAE Mystery Shopper kan användarna utvärdera sin totala upplevelse på servicecenter och betygsätta olika aspekter som platsen, parkeringsplatserna, receptionen, väntetiden, tydlig process, slutförandetid, serviceavgifter, betalningsmetod och anställdas attityd. Appen erbjuder också en kommentarssektion där användarna kan utveckla sin upplevelse ytterligare och låta regeringsorgan samla omfattande data för att identifiera styrkor och svagheter.
Lanserad nyligen av Sheikh Mohammad, ingår denna app i en initiativ för att lyssna på kundröster, mäta kundnöjdhet och öka medborgarnas lycka. Genom att ge kunderna möjlighet att dela sina synpunkter, syftar UAE Mystery Shopper till att driva förbättringar av servicekvaliteten i hela Förenade Arabemiraten.
Användarrecensioner om UAE Mystery Shopper
Har du provat UAE Mystery Shopper? Var den första att lämna din åsikt!